20150723_114841

2

2 (1)Ständig utveckling och nya utmaningar är mitt motto. Jag är entreprenör, pedagog och coach/mentor. Andra bra egenskaper som ni kommer få ta del av i vår skola är ett stort engagemang av mig som lärare vilket kommer bidra till en kvalitativ utveckling hos dig som student.

Jag har deltagit i frisörtävlingar och vunnit utmärkelser och jag har också haft flera elever som under min ledning kvalificerat sig till SM – hårteknik och andra mästerskap där konkurrensen är mycket hård. Jag har i min karriär fått mycket positivt gensvar från kunder och elever.

Min kunskap och erfarenhet inom frisöryrket både teknikmässigt och som lärare är mycket omfattande och jag är också bra på att dela med mig av mina erfarenheter och ge service på ett socialt och positivt sätt.

Mina personliga egenskaper är att jag är flexibel och har bra samarbetsförmåga vilket mina referenser kan intyga. Jag tycker om att motionera och att vara med familj och mina vänner.

Ser fram mot att få vara den som kommer att utbilda Er till frisörer.

Med bästa hälsningar

Sevina Buyukbalik